Resolució de les peticions d’ajut de menjador escolar 2025-2026

A partir d’avui dia 29 d’agost de 2025 ja es poden consultar els resultats de les peticions d’ajut de menjador escolar fetes dins el període establert.

Aquelles que s’hagin tramitat fora del període establert no es resoldran fins al mes de setembre.

Les famílies que hagin sol·licitat l’ajut hauríeu d’haver rebut un missatge d’SMS amb el resultat de la vostra petició.

Si per a qualsevol incidència no heu rebut aquest missatge podeu consultar l’estat de la vostra petició en el següent enllaç, localitzant el vostre centre educatiu, la fracció del DNI/NIE amb el qual es va fer la petició i la fracció de l’IDALU de l’alumne.

https://tinyurl.com/5n8jwa9u

S’ha de tenir en compte que les famílies que no teniu documentació aquest tràmit no s’ha pogut resoldre ni de forma positiva, ni de forma negativa, per falta de dades.

Sí tot i tenir documentació la vostra petició no ha estat resolta o no esteu conformes amb el resultat caldrà que presenteu un recurs mitjançant instància genèric a través d’aquest enllaç o adreçant-vos a qualsevol oficina de registre emplenant l’imprès corresponent.

En aquesta instància cal fer-hi constar:


Nom i cognom de l'alumne, el seu IDALU i el centre educatiu on està inscrit.

Comprovant de tramitació de la petició d'ajut.


A la reclamació heu de fer constar el motiu pel qual necessiteu que es faci aquesta revisió si veieu que hi ha hagut alguna anomalia.

https://seu.selva.cat/sta/CarpetaPublic/doEvent?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=CATALOGO&DETALLE=6269005284505775806120

Per altres consultes també en podeu enviar un correu electrònic a educacio@selva.cat.