COM TRAMITAR L’AJUT DE MENJADOR I /O TRANSPORT ESCOLAR
- A través del formulari online
(Cal disposar de certificat electrònic, idCAT o idCAT mòbil...)
Ompliu el formulari de sol·licitud de forma online, identificant-vos amb certificat electrònic, idCAT o idCAT mòbil... (*)
Premeu el botó enviar sol·licitud
(*) Instruccions per omplir el formulari online
- Omplint el formulari en PDF i enviant-lo a través d’instància electrònica
(Cal disposar de certificat electrònic, idCAT o idCAT mòbil...)
Descarregueu el formulari en PDF de sol·licitud, ompliu-lo i signeu-lo.
Obriu el procediment d’instància genèrica a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva, adjunteu-hi el formulari i transmeteu-lo via instància electrònica.
- Omplint el formulari manualment i presentant-lo a qualsevol oficina de registre
Imprimiu el formulari en PDF de sol·licitud, ompliu-lo i signeu-lo manualment
Presenteu-lo al registre d’entrada de qualsevol de les administracions públiques de la comarca o per correu postal administratiu.
A la vostra escola o institut (**)
(**) Consulteu amb la vostra escola o institut si ofereixen algun servei de suport i/o recollida de sol·licituds d’ajuts de menjador i/o transport escolar.
TERMINIS:
- Les sol·licituds es podran tramitar a partir del dilluns 22 de maig a les 9.00 h.
- Les sol·licituds rebudes fins el 9 de juny i siguin resoltes favorablement seran d’aplicació el primer dia de curs (excepte els alumnes de I3, pels quals aquest termini s’allargarà fins el 15 de juliol).
- Les sol·licituds rebudes entre el 10 de juny i el 10 de setembre i siguin resoltes favorablement, s’aplicaran a partir del dia 1 d’octubre.
- A partir d’aquí, les sol·licituds rebudes entre el dia 11 de cada mes i el dia 10 del mes següent, i que siguin resoltes favorablement, s’aplicaran a partir del dia 1 del mes posterior a aquest últim.
En cas de dubtes, podeu posar-vos en contacte amb el Consell Comarcal de la Selva, enviant un correu electrònic a educacio@selva.cat, o al telèfon 972 84 21 61 (opció núm. 6)